W koszyku jest 1 produkt.
FAQ - Pytania najczęściej zadawane przez pacjentki oraz klientów
FAQ – Pytania najczęściej zadawane przez Klientów | femizone.pl
Q: Poszukuje pessara pompowanego.
A: W naszej ofercie nie posiadamy pessarów z pompką. Zachęcamy do zapoznania się z szeroką ofertą naszego asortymentu na stronie https://femizone.pl/produkty/pessary-ginekologiczne. Znajdziecie tam Państwo najpopularniejsze modele pessarów, cieszące się uznaniem lekarzy i pacjentów.
Q: Czy jest możliwość otrzymania bezpłatnej próbki?
A: Obecnie nie przesyłamy bezpłatnych próbek do naszych klientów. Wielokrotnie jednak umieszczamy na stronie naszego sklepu oferty pakietowe, np. kupując pessar otrzymacie Państwo również środek do jego pielęgnacji.
Q: Chciałabym zamówić Pessar. Jak to zrobić?
A: W prosty i szybki sposób dokonacie Państwo zamówienia na naszej stronie internetowej. Rozpocząć należy od dokonania wyboru interesującego Was produktu. W dalszej kolejności istotne jest wskazanie rozmiaru pessara. Wybieracie Państwo również ilość zamówionych produktów, następnie wciskając „dodaj do koszyka”. Państwa koszyk znajduje w górnej części strony. Kliknięcie w ikonkę koszyka, podsumowuje wszystkie wybrane dotychczas produkty. Chcąc sfinalizować zamówienie, podajemy: adres dostawy, sposób wysyłki, akceptujemy regulamin sklepu oraz wybieramy sposób dokonania płatności.
Q: Co mam kupić na silne nietrzymanie moczu?
A: W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty zalecane w przypadku nietrzymania moczu https://femizone.pl/produkty/pessary-ginekologiczne/nietrzymanie-moczu. Wybór określonego pessara, powinien być uzależniony od wskazań lekarza ginekologa.
Q: Czy Pessary są dr. Arabina?
A: Tak. W naszej ofercie znajdziecie Państwo pessary firmy dr. Arabin https://femizone.pl/produkty/pessary- ginekologiczne
Q: Jak mogę zamówić wkładki do domu mam zlecenie NFZ?
A: Wkładki urologiczne znajdziecie Państwo na stronie https://femizone.pl/produkty/wkladki-urologiczne. Temat refundacji wkładek został przez nas ujęty na blogu https://femizone.pl/blog/20/refundacja-pieluchomajtki.
Q: Szukam wkładek dopochwowych w kształcie kulki?
A: Na chwilę obecną nie posiadamy wkładek dopochwowych w kształcie kuli. Produkty z kategorii „Antykoncepcja” znajdziecie Państwo na stronie https://femizone.pl/produkty/antykoncepcja
Q: Czy jest możliwość dostarczenia paczki do paczkomatu?
A: Monitorujemy zapotrzebowanie naszych klientów w tym zakresie. W razie wystarczająco dużego zainteresowania ze strony naszych klientów, wdrożymy to rozwiązanie.
Q: Czy jest jakiś odpowiednik Pessara dla mężczyzny?
A: Pessary dedykowane są kobietom. Misją Femizone jest troska o zdrowie kobiet.
Q: Czy można u Was pracować?
A: Oczywiście! Marka Femizone działa w ramach grupy Meringer. Zachęcamy do przesyłania CV, za pośrednictwem strony https://meringer.pl/praca/
Q: Czy macie Państwo pampersy w większych ilościach?
A: Tak. Dokonując zamówienia wystarczy wskazać pożądaną ilość wybranego produktu.
Q: Czy kupując jestem bezpieczny, że nie zostanę „wyrolowany”?
A: Tak. Sklep Femizone, działa w tamach grupy Meringer, która istnieje na rynku ponad 10 lat. Stosowane przez nas procedury, zawsze odznaczają się troską o dobro klientów.
Q: Czy możecie mi doradzić, który Pessar mam kupić?
A: Wybór konkretnego pessara, powinien uwzględniać zalecenia ze strony lekarza ginekologa.
Q: Jaki Pessar na nietrzymanie moczu można stosować, mając spiralę antykoncepcyjną?
A: Dobór pessara powinien być podyktowany wskazaniami lekarskimi.
Q: Czy posiadacie państwo Pessar Herbich?
A: W naszej ofercie posiadamy pessary sprawdzonych marek Arabin oraz Portia https://femizone.pl/produkty/pessary-ginekologiczne
Q: Czy udzielacie Państwo porad? Nie uzyskałam/uzyskałem u Was porady medycznej.
A: Konsultanci udzielają kompleksowych informacji, odnoszących się do sprzedawanego przez nas asortymentu. Nie udzielamy jednak porad medycznych, wykraczających poza nasze kompetencje.
Q: Czy przyjmujecie Państwo zwroty?
A: Tak. Istnieje możliwość dokonania zwrotu zamówionego towaru, więcej informacji znajdziesz tutaj https://femizone.pl/content/30-dni-na-zwrot-towaru-w-femizone. Dodamy, że zwroty są DARMOWE!
Q: Posiadam Pessar, ale jest za mały, czy można kupić większy?
A: Tak. Możecie Państwo zwrócić zakupiony produkt, szczegółowe informacje znajdziecie na stronie https://femizone.pl/content/30-dni-na-zwrot-towaru-w-femizone.
Q: Czy spirale antykoncepcyjna musi założyć lekarz?
A: Spirala antykoncepcyjna (wkładka wewnątrzmaciczna), zakładana jest w gabinecie ginekologicznym.
Q: Potrzebuje skutecznego środka na nietrzymanie moczu
A: Szeroko rekomendowanym produktem na nietrzymanie moczu (NTM) są pessary https://femizone.pl/content/30-dni-na-zwrot-towaru-w-femizone. Lekarz ginekolog po dokonaniu badania, zaleci zastosowanie określonego rozmiaru.
Q: Czy na spirale antykoncepcyjna jest wymagana recepta?
A: Wkładkę (spiralę) wewnątrzmaciczną można kupić bez recepty.
Q: Czy osoba prawna lub osoba fizyczna może zakupić u was pessar?
A: Oferta naszego sklepu skierowana jest zarówno do osób fizycznych, jak i prawnych oraz jednostkek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Q: Czy na stronie są podane wymiary pessara?
A:Tak, przy wybraniu każdego rodzaju pessara w sklepie, wyświetlą się jego rozmiary.
Q: Jaki jest czas realizacji zamówienia?
A: Zamówienia złożone do godziny 17:00, wysyłane są tego samego dnia.
Q: Czy wysyłka za pobraniem kosztuje więcej?
A: Nie. Kwota jaką należy uiścić wybierając opcję „zapłać przy odbiorze”, nie jest wyższa.
Q: Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
A: Tak. Istnieje możliwość wyboru opcji „kup bez rejestracji”.
Q: Czy macie kompresy dopochwowe?
A: Dysponujemy szeroką gamą wkładek urologicznych, które znajdziecie Państwo na https://femizone.pl/produkty/wkladki-urologiczne.
Q: Czy mogę otrzymać zdjęcie Pessara? Jaki jest koszt? Ile kosztuje przesyłka? Kiedy będę go miała?
A: Przy każdym zdjęciu pessara, znajdziecie Państwo obrazujące go zdjęcie. Dostawa w sklepie femizone jest darmowa, już od 100 zł. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 19:00, wysyłane są jeszcze tego samego dnia.
Q: Co polecacie na nietrzymanie moczu?
A: Metodą szeroko rekomendowaną w środowisku medycznym są pessary, https://femizone.pl/produkty/pessary-ginekologiczne/nietrzymanie-moczu.
Q: Gdzie znajdę rozmiar rajstop uciskowych?
A: Wybierając poszczególny rodzaj rajstop uciskowych, będziecie mieć Państwo możliwość wskazania wybranego rozmiaru.
Q: Czy macie darmowe pieluchomajtki dla osób starszych?
A: W naszej ofercie nie posiadamy pieluchomajtek refundowanych w ramach NFZ. Temat refundacji wkładek został przez nas ujęty na blogu https://femizone.pl/blog/20/refundacja-pieluchomajtki.
Q: Bardzo proszę o wskazanie gabinetu ginekologicznego specjalizującego się pessaroterapii
A: Zestawienie gabinetów ginekologicznych specjalizujących się w pessaroterapii znajduje się na stronie https://pessar.pl/znajdz-lekarza/.
Q: Gdzie znajdę informację o rozmiarze pieluchomajtek oraz obwodzie w pasie? Jak dobrze wybrać produkt?
A: W naszym sklepie znajdziecie Państwo zróżnicowane rodzaje rozmiary majtek chłonnych (pieluchomajtek), wraz z wyszczególnionym obwodem w pasie. Przed dokonaniem zakupu, zachęcamy do dokonania pomiaru.
FAQ – maseczki, półprzyłbice, przyłbice
Q: Czym różnią się maseczki medyczne od ochronnych?
A: Maseczka medyczna (chirurgiczna), jak sama nazwa wskazuje, została stworzona do zastosowań medycznych. Maska ta jednak świetnie sprawdza się w obecnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa.
Maseczki medyczne w większości przypadków są 3-warstwowe. Sprzedawane w Unii Europejskiej muszą posiadać certyfikat CE oraz spełniać normę EN 14683.
Norma Europejska 14683 w celu zapewnienia skutecznej ochrony dla pacjentów i personelu narzuca ścisłe standardy dla masek chirurgicznych, oceniając skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE wyrażane w %), różnicę ciśnień w celu pomiaru oporów oddechowych oraz odporność na przesiąkanie.
Zarówno maseczka medyczna, jak i ochronna ma na celu ograniczyć ryzyko emisji.
Q: Z czego wynika różnica w cenie maseczek?
A: Cena zależna jest bezpośrednio od ceny narzuconej przez producenta podczas zakupu.
FAQ – Odnośnie strony femizone.pl
REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełniać dane dotyczące dostawy.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Zaloguj się” a następnie „Utwórz konto”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „Twoje adresy”.
ZAMÓWIENIA
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Dział Obsługi Klienta drogą mailową na adres sklep@femizone.pl - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Informacja o terminie doręczenia znajduje się w opisie przy wyborze formy dostawy.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zmiany w zamówieniu można dokonać jedynie w sytuacji kiedy paczka nie została jeszcze wysłana. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, telefonicznie 62 590 42 22 lub mailowo: sklep@femizone.pl
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Wszystkie zamówienia wysyłamy za pomocą firm kurierskich bezpośrednio na wskazany adres. Nie ma możliwości odbioru towaru bezpośrednio z magazynu centralnego.
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem, on-line e- przelewem lub kartą lub przelewem tradycyjnym.
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach
Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność online, a nie dokonałem zapłaty?
W takiej sytuacji należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Zmienimy formę płatności na przelew tradycyjny lub pobranie.
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
W terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: sklep@femizone.pl. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@femizone.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.
REKLAMACJE
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 95/8a). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.