Strona wykorzystuje pliki Cookies m.in. w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce - Polityka prywatności.

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełniać dane dotyczące dostawy.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Zaloguj się” a następnie „Utwórz konto”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. 

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „Twoje adresy”.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Dział Obsługi Klienta drogą mailową na adres sklep@femizone.pl - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Informacja o terminie doręczenia znajduje się w opisie przy wyborze formy dostawy.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Zmiany w zamówieniu można dokonać jedynie w sytuacji kiedy paczka nie została jeszcze wysłana. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, telefonicznie 62 590 42 22 lub mailowo: sklep@femizone.pl 

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pomocą firm kurierskich bezpośrednio na wskazany adres. Nie ma możliwości odbioru towaru bezpośrednio z magazynu centralnego.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem, on-line e- przelewem lub kartą lub przelewem tradycyjnym.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach

Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność online, a nie dokonałem zapłaty?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Zmienimy formę płatności na przelew tradycyjny lub pobranie.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

W terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: sklep@femizone.pl. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@femizone.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

REKLAMACJE

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 95/8a). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.